Annons:
Etikettskaffa-valp
Läst 1044 ggr
Lurvi
9/1/17, 10:36 AM

Info-förberedelser inför framtida valp!

Jag har planer på att i framtiden skaffa valp! När det kommer ske är okänt då jag vill vänta tills allting känns rätt.

Men jag vill gärna förbereda mig i god tid och tänkte ta mig friheten att fråga om ni har några hemsidor/youtubekanaler eller andra liknande profilsidor (ex, bloggar, instagrams) där man kan ta del av träningstips eller helt enkelt grundliga saker som att bygga relationen med sin valp/unghund.

Finns så många olika saker som handtarget, stadga, omvänt lockande, shaping m.m. att jag känner att det skulle vara skönt att ha all information sorterat och samlat på ett och samma ställe. 😃

Vore ytterst tacksam för hjälpen! ❤️

Annons:
Jojaton
9/1/17, 11:21 AM
#1

Har inget tips på youtubekanal/blogg, men har du inte lyssnat på Hundpodden - Vår Bästa Vän så kan jag varmt rekommendera den!

Johanna - Instagram

Lurvi
9/1/17, 11:45 AM
#2

#1 Tack så mycket! Ska spara ner den. 👍

Tokryck
9/1/17, 2:28 PM
#3

Jag skulle följa Maria Brandel och Siw Svendsen (instagram och facebook) och även liivaat som är en vän till mig som skaffat valp nyss.

När jag hade min förra hund la jag upp ganska många filmer på min kanal: https://www.youtube.com/user/Caninekiwi

Där kan du hitta klossen och omvänt lockande i alla fall.

Är det mot lydnad, rally eller annat? Det kan ju skilja lite då vilka man tipsar om tänker jag.

Lurvi
9/1/17, 5:31 PM
#4

#3 tack så väldigt mycket. Ja det har du rätt i! x) Jag hade tänkt fokusera på lydnad, bruks och agility.  Men skulle även vilja prova rallylydnad och annat intressant som kan dyka upp. :)

Tokryck
9/1/17, 7:11 PM
#5

Angående agility lägger jag till klickerklok.se

Lurvi
9/1/17, 10:20 PM
#6

#5 okej, awesome 😃Tack så jättemycket för tipsen :D

Annons:
CayKantos
9/20/17, 4:20 PM
#7

Kikopup tycer jag om, för det mesta :) Det är en youtube kanal

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Lurvi
9/24/17, 11:40 AM
#8

#7 jaa jag tycker hon är duktig, tack! ❤️

Upp till toppen
Annons: