Annons:
Etikettannat-babbel-ot
Läst 881 ggr
Turast
9/14/16, 12:48 PM

Liten blir stor..

Insett att min lilla fluffiga aussietjej är en stor tjej nu… börjat löpa och nu är MH bokat (8/10) … Kan inte fatta det haha! Ska bli sjukt spännande med MH, har bara gått en gång innan (med Jamie, min kh collie) så är väldigt novis på det!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
XeZafir
9/14/16, 2:21 PM
#1

Visst går det fort!

Lycka till på MH!

Turast
9/14/16, 7:51 PM
#2

Jaaa både bra och dåligt att det går fort! :O 

Tack!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

jenmjao
9/18/16, 4:51 PM
#3

Lycka till!

Och det går så förbannat fort, Ibland kan man "tacka gudarna" för det, och ibland tvärtom 😉 Nu när jag ser videor på min valp (som inte ens är 8månader än) önskar jag att han var sådär liten och fet igen, Men när jag väl hade min lilla knubbiga valp längtade jag efter att han skulle bli stor och byta tänder (fy för rakbladständerna) 🤐

ipopuma
9/19/16, 9:34 PM
#4

Min hade sitt första unghundsryck idag jahap då var vi där xD Grattis till mig

jenmjao
9/19/16, 10:02 PM
#5

#4 Vad är ett unghundsryck?

belliiboii
9/28/16, 4:00 PM
#6

ÅH sorry kanske off topic, men har mitt första MH med min kille på lördag (1/10) och jag är sååååå nervös… Har du något tips eller någonting man ska tänka på? 🤫

Annons:
Turast
9/28/16, 8:43 PM
#7

#6 bara slappna av :) det är ingen tävling och resultatet är inget man ska försöka "ändra på" innan liksom :) var bara lugn för din hunds skull och bli inte besviken eller så, det är ju samma hund efteråt :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Frida B
10/2/16, 11:13 AM
#8

Roligt med MH!! Längtar sååå till Dobbys MH, avis att set redan är dags för er :o

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Turast
10/3/16, 12:04 AM
#9

Det blev inget Mh tyvärr… haha vi blev bortlottade 😭 Försöker hitta andra som är i år och som är inom rimligt avstånd…. svårt…

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Upp till toppen
Annons: