Annons:
Etikettannat-babbel-ot
Läst 313 ggr
Turast
4/21/16, 11:20 PM

Planer i helgen? (22-24 april, vecka 16)

Vad har ni för planer i helgen? Ska ni på någon fest, en helgkurs, åka till en annan stad eller bara vara hemma kanske?

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Turast
4/21/16, 11:28 PM
#1

Imorgon (fredag) har jag praktik som vanligt men på EM/kvällen så blir det en joggingtur med båda hundarna och lite shejping + fotgåendeträning! 

På Lördag ska vi gå en långlånglång promenad på förmiddagen/vis lunch för på eftermiddagen/kvällen ska jag iväg till Stockholm och tatuera mig 🥳 Pirrigt värre! 

På söndag har vi ingen direkt plan, men det blir nog något kul!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[linda1989]
4/21/16, 11:29 PM
#2

Inga direkta planer. Svärfar kanske kommer förbi och ser valpen första gången. Haft honom 6 veckor och han bor 15 minuter bort men ja inte synkat. Hoppas på bra väder så man kan vara ute mycket och träna/leka.

Sasmal
4/22/16, 7:00 AM
#3

Jag ska ringa uppfödare 😎

Mika-S
4/22/16, 8:59 AM
#4

Idag blir det fortsättning på min hundmassörutbildning för Annika Falkenberg. Hundarna ska även få köra varsitt längre lydnadspass, valpen med fokus på fotgående och framförgående.  Collien ska jobbas på kedjning och position i fotgåendet. 

På lördag och söndag  kommer mycket av min tid gå åt för pluggande av körkortsteori och även vanligt skolplugg. Planerna är även att hinna iväg till skogen båda dagarna och gå ett par spår. 🙂

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

ipopuma
4/22/16, 9:36 AM
#5

Ska träna skydd på söndag efter 3 veckors vila LÄNGTAR

CayKantos
4/22/16, 10:59 AM
#6

Mamma kommer imorgon, skolan har även ungdjurssläpp men hinner inte dit tyvärr.

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
LuLeLo
4/24/16, 8:03 AM
#7

Idag är det jaktkurs med Lotusen! Ska bli skoj, sista tillfället nu med mest praktik så jag hoppas vi lär oss nått matnyttigt!

Tass Josephine

Corgitok
4/24/16, 9:04 AM
#8

Träffa hunden jag ska passa i tre veckor, tennis och stan

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Changrila
4/25/16, 12:43 AM
#9

Helgen ägnades åt att vila när det gick :) långpromenader båda dagarna med lite lösspring, stretching när vi kom hem, typ så. Det var skönt.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Upp till toppen
Annons: