Annat babbel (OT)

Planer i helgen? (22-24 april, vecka 16)

2016-04-21 23:20 #0 av: Turast

Vad har ni för planer i helgen? Ska ni på någon fest, en helgkurs, åka till en annan stad eller bara vara hemma kanske? 

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: Unidogs

Anmäl
2016-04-21 23:28 #1 av: Turast

Imorgon (fredag) har jag praktik som vanligt men på EM/kvällen så blir det en joggingtur med båda hundarna och lite shejping + fotgåendeträning! 

På Lördag ska vi gå en långlånglång promenad på förmiddagen/vis lunch för på eftermiddagen/kvällen ska jag iväg till Stockholm och tatuera mig Partajar Pirrigt värre! 

På söndag har vi ingen direkt plan, men det blir nog något kul! 

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: Unidogs

Anmäl
2016-04-21 23:29 #2 av: [linda1989]

Inga direkta planer. Svärfar kanske kommer förbi och ser valpen första gången. Haft honom 6 veckor och han bor 15 minuter bort men ja inte synkat. Hoppas på bra väder så man kan vara ute mycket och träna/leka. 

Anmäl
2016-04-22 07:00 #3 av: Sasmal

Jag ska ringa uppfödare Cool

Anmäl
2016-04-22 08:59 #4 av: Mika-S

Idag blir det fortsättning på min hundmassörutbildning för Annika Falkenberg. Hundarna ska även få köra varsitt längre lydnadspass, valpen med fokus på fotgående och framförgående.  Collien ska jobbas på kedjning och position i fotgåendet. 

På lördag och söndag  kommer mycket av min tid gå åt för pluggande av körkortsteori och även vanligt skolplugg. Planerna är även att hinna iväg till skogen båda dagarna och gå ett par spår. Glad

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

Anmäl
2016-04-22 09:36 #5 av: ipopuma

Ska träna skydd på söndag efter 3 veckors vila LÄNGTAR

Anmäl
2016-04-22 10:59 #6 av: CayKantos

Mamma kommer imorgon, skolan har även ungdjurssläpp men hinner inte dit tyvärr.

Just another crazy animal lover Skämtar

Ägare av Mirthful Galleria, kom gärna in och kika!

Anmäl
2016-04-24 08:03 #7 av: LuLeLo

Idag är det jaktkurs med Lotusen! Ska bli skoj, sista tillfället nu med mest praktik så jag hoppas vi lär oss nått matnyttigt!

Tass Josephine

Anmäl
2016-04-24 09:04 #8 av: Corgitok

Träffa hunden jag ska passa i tre veckor, tennis och stan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.