Annons:
Etikettannat-babbel-ot
Läst 335 ggr
Turast
4/21/16, 11:17 PM

Veckans höjdpunkt!

Vad är det bästa ni gjort eller som har hänt den här veckan? Kanske har ni varit på någon rolig kurs eller haft en kul lekdejt med en annan hund? Bomba på med kul saker! Bilder vill vi också se! 

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
[linda1989]
4/21/16, 11:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Unghunden har just nu lite knäck i öronen, söker inte så mycket kontakt ute utan är mest intresserad av dofter.  MEN denna veckan har han sökt kontakt själv, tagit ögonkontakt, följt efter som lös och haft stenkoll på var jag befunnit mig samt kommit direkt vid inkallning. Stort framsteg.

Turast
4/21/16, 11:44 PM
#2

#1 vad härligt! 🥳

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[linda1989]
4/21/16, 11:51 PM
#3

#2 Ja nu hoppas jag det fortsätter så men är väl alltid lite ups and downs, speciellt med unghundar. 😃 Men skönt att se lite förbättring.

Mika-S
4/22/16, 9:05 AM
#4

Veckans höjdpunkt är nog hundmassörutbildningen jag går på. Det är superkul och lärorikt. Massagen förbättrar mitt samspel med mina hundar och gör att de lättare håller längre och presterar bättre i det väldigt aktiva liv som de har.  Att det sen är massa kunskap att hämta om hundars fysiologi och även om att läsa hund gör allt ännu roligare.  🙂

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

CayKantos
4/22/16, 10:56 AM
#5

Pratade denna vecka med en uppfödare om att komma ner o besöka någon gång i maj, ska kontakta nästa vecka för att försöka fastställa ett datum 😁

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Changrila
4/25/16, 3:48 PM
#6

Förra veckan hade tre höjdpunkter, två träffar med favorithundkompisen och en tur till fysioterapeuten, hundarna var överlyckliga :p Den här veckan blir det lite likadant.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Annons:
teddyc0rn
4/25/16, 3:56 PM
#7

Skriver om förra veckan, eftersom det är måndag! Vi var på dagshajk på äventyr mot Gustav Adolfs källa. Och mediaelev som jag är fick kameran följa med och lade ihop allt till en liten film! 😃

https://morrharochmustasch.wordpress.com/

Upp till toppen
Annons: