Annat babbel (OT)

Liten blir stor..

2016-09-14 12:48 #0 av: Turast

Insett att min lilla fluffiga aussietjej är en stor tjej nu... börjat löpa och nu är MH bokat (8/10) ... Kan inte fatta det haha! Ska bli sjukt spännande med MH, har bara gått en gång innan (med Jamie, min kh collie) så är väldigt novis på det!

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: Unidogs

Anmäl
2016-09-14 14:21 #1 av: XeZafir

Visst går det fort!

Lycka till på MH!

Anmäl
2016-09-14 19:51 #2 av: Turast

Jaaa både bra och dåligt att det går fort! :O 

Tack!

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-09-18 16:51 #3 av: jenmjao

Lycka till!

Och det går så förbannat fort, Ibland kan man "tacka gudarna" för det, och ibland tvärtom Skämtar Nu när jag ser videor på min valp (som inte ens är 8månader än) önskar jag att han var sådär liten och fet igen, Men när jag väl hade min lilla knubbiga valp längtade jag efter att han skulle bli stor och byta tänder (fy för rakbladständerna) Tyst

Anmäl
2016-09-19 21:34 #4 av: ipopuma

Min hade sitt första unghundsryck idag jahap då var vi där xD Grattis till mig

Anmäl
2016-09-19 22:02 #5 av: jenmjao

#4 Vad är ett unghundsryck?

Anmäl
2016-09-28 16:00 #6 av: belliiboii

ÅH sorry kanske off topic, men har mitt första MH med min kille på lördag (1/10) och jag är sååååå nervös... Har du något tips eller någonting man ska tänka på? Tystad

Anmäl
2016-09-28 20:43 #7 av: Turast

#6 bara slappna av :) det är ingen tävling och resultatet är inget man ska försöka "ändra på" innan liksom :) var bara lugn för din hunds skull och bli inte besviken eller så, det är ju samma hund efteråt :)

Peace out~    - Turast

Anmäl
2016-10-02 11:13 #8 av: Frida B

Roligt med MH!! Längtar sååå till Dobbys MH, avis att set redan är dags för er :o

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.