Annons:
Etikettskaffa-valp
Läst 3062 ggr
EmiiAn
5/16/16, 10:34 AM

Valpköp (American staffordshire terrier)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Alla! Jag och sambon är redo för att skaffa egen hund tillsammans och vi letar efter en bästa vän att dela vårat liv med! Vi vill ha en American staffordshire terrier valp som har färgen blå/vit (bluenose) och vi vill verkligen ha den färgen så vi letar och och kan vänta hur länge som helst för att hitta den rätta! Vi söker en bra uppfödare/kennel och undrar ifall någon har några tips eller erfarenheter? Jag har haft hund i hela mitt liv och även gått en 3 årig utbildning på gymnasiet med inrikting hund, jag är även diplomerad klickertränare och jobbat på hunddagis och just nu jobbar jag som doggywalker! Är jätte van vid raserna amstaff och pitbull (har haft 3 st mitt liv som jag var fodervärd åt och 2 var mina egna) Tacksam för all hjälp vi kan få! :)

Annons:
thea_thea
5/16/16, 10:42 AM
#1

Kontakta rasklubben! Akta dig för att köpa valp från föräldrar där deras kullar är oröntgade

Niklas
5/16/16, 10:44 AM
#2

Du kan ställa frågan på Amstaff iFokus också. Där finns säkert några som har tips.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

EmiiAn
5/16/16, 10:50 AM
#3

Tack! :)

vallhund
5/26/16, 1:04 PM
#4

Betäckningen bluenose/rednose på AST/APBT används i princip bara av okunniga blandrasuppfödare.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: