Annat babbel (OT)

Varför kan inte valpen sova tsm med en?

2016-04-26 16:41 #0 av: Corgitok

http://www.expressen.se/husdjur/sa-fostrar-du-din-valp--fran-2-till-9-manader/

"I början är det viktigt att valpen får sova på golvet bredvid din säng. Klappa den så att den känner sig trygg när det behövs."

Varför kan inte valpen sova i samma säng? Eller misstolkar jag kanske texten? De kanske egentligen menar att man iallafall inte ska lämna hunden ensam under nätterna Galen

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Anmäl
2016-04-26 16:44 #1 av: [linda1989]

Båda mina sover i sängen och ena är 15 veckor idag så man får bestämma själv vad som passar en. 

Anmäl
2016-04-26 16:52 #2 av: Kallaterrier

Jag tror att de menar att det är viktigt att valpen får vara nära och inte tänker på att många faktiskt vill ha sina hundar i sängen :)

Anmäl
2016-04-26 21:23 #3 av: Frida B

Jag kommer ha min valp i sängen om valpen vill vara där. Låter valpen bestämma helt enkelt :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2016-04-26 22:26 #4 av: Turast

Jag varierade beroende på vart vappis ville vara! Hon ville dock helst sova på min arm eller över mitt ansikte Gapskrattar

Medarbetare på Valp och Unghund ifokus!
 Peace out~    - Turast
Blogg: Unidogs

Anmäl
2016-04-27 00:03 #5 av: Changrila

Jag tror de tänker sig att folk vill ha hundar sovandes i annat rum än där ägaren sover. Själv har jag haft mina valpar i sängen från dag 1, jättemysigt :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.