Annons:
Etikettträning
Läst 544 ggr
tmickis
4/26/16, 8:54 AM

Din hunds Favoritbelöning?

Vad är din hunds favoritbelöning, godis eller leksak? Vad är det för sorts godis/leksak? 🙂

Annons:
molam
4/26/16, 8:58 AM
#1

Har inga unghundar just nu, men våra hr alltid älskat massvis med beröm! ^^ ätbart godis så har det vart Mjuka långa godisar typ Schmackos (ELler hur dom stavas xD) Leksaker hat Aldrig funkat på tiken, på Speedy har det var bollar å på Shaggy Kamptrasa

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mika-S
4/26/16, 9:09 AM
#2

För båda mina hundar är favoriten leksak.  Collien älskar att kampa och även att apportera.  Favoriten är hans gula nätboll. Kelpien tycker det är roligast att springa och bära på en leksak och även att visa upp leksaken är superkul.  För honom spelar inte sak någon roll, en petflaska eller en ikea-kasse är lika rolig som en kampleksak av fårskinn. :)

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

[linda1989]
4/26/16, 11:34 AM
#3

Bådas favorit är helt klart godis, så fort man skramlar med påsen så stannar de upp och springer till en ute. Absoluta favoriten är ziwipeaks jearky treats som de bara får utomhus.

nadilda
4/30/16, 11:01 AM
#4

Tror nog att leksak smäller lite högre än godis för min unghund, men hon blir smått tokig av båda. Bästa leksaken är en fårskinnskampis och bästa godiset är nog kokt kyckling.

LuLeLo
5/1/16, 12:38 AM
#5

Godis, helt klart. Lotus dissar lätt leksak för doften av en godbit. Kokt kyckling är nog bäst!

Tass Josephine

belliiboii
5/1/16, 11:55 PM
#6

Godis eller att leka fysiskt utan leksaker, han kan tycka det är kul ibland med leksaker men när leksaken kommer in i ett träningsammanhang är han totalt ointresserad!

Annons:
Gollums Fru
5/3/16, 10:37 PM
#7

Okej… köttbulle, morot och jordnöttsmör.

Jasa nej saja!

Gollums Fru
5/3/16, 10:39 PM
#8

Eller, han får aldrig jornötssmör som belöning, men en gång när jag tappade skeden med jordnössmör på golvet så lyckades han få.i sig lite och sen dess kommer han som ett skott om man så mycket som tittar på burken med jordnötssmör i kylskåpet :P

Jasa nej saja!

Jetaime
5/7/16, 5:55 PM
#9

Leksak slår allt i alla lägen! Gillar dom flesta leksaker, men föredrar kampleksaker (gärna med typ en boll eller en leksak i ena änden)  och sin nätboll älskar hon verkligen!

Upp till toppen
Annons: